-
キャンセル料はいつからかかりますか?
Cancellation Policy? -
前日から以下のキャンセル料金が発生致します。
前日:宿泊料の20%
当日:宿泊料の80%
不泊:宿泊料の100%
Reservations can be cancelled without charge up to two days prior to check-in date. But after that, cancellation charge will be incurred as below subject to the cancellation date:
One day prior to check-in date: 20% of room charge
Check-in date: 80% of room charge
No show: 100% of room charge
-
キャンセル待ちは出来ますか?
Can I wait for a cancellation? -
キャンセル待ちは承っておりません。
No, we don’t prepare cancellation list.
-
子供料金はありますか?
Do you have discount to children? -
特別なご料金はご用意しておりません。
No, we don’t have such if he/she would use one bed. But if he/she is under 5 years old and would sleep with his/her parents in a same bed, we don’t charge his/her personal charge.
-
子供の添い寝は出来ますか?
Can I stay with my children? -
小学生未満(未就学)のお子様に限り承っております。
Yes, of course. If you stay with your children under 6 years-old and would sleep with him/her in a same bed, we don’t charge his/her personal charge.
-
チェックインの前にフロントで荷物を預かってもらえますか?
Baggage storage available before check-in? -
チェックイン当日の午前中から承っております。
Yes, we could keep your baggage at front desk even before your check-in but check-in day only.
-
チェックアウトの後に荷物を預かってもらえますか?
Baggage storage available after check-out? -
フロントにてお荷物のお預かりしております。
Yes, we could keep your baggage at front desk.
-
ホテルへ荷物を送ることはできますか?
Can I send my luggage to the hotel?? -
国内での郵送のみお受けしております。宿泊のご予約後、下記の住所へお送りください。
住所:〒810-0003 福岡県福岡市中央区春吉3-21-10
ご宿泊者様名 (チェックインの日付)
また、以下事前にご確認いただきますようお願い致します。
※ 荷物の事前ご送付の際には、必ずチェックイン日とご宿泊者様名をご記載ください。
※ チェックイン日の2日前から承ります。
※ チェックアウト後の荷物のお預かりは当日の深夜までとなります。(1週間以内に再度ご宿泊のご予約のある方は承ります)
※ 現金、貴重品、壊れ物、温度・湿度管理が必要なもの(クール便など)はお預かりできませんので、ご了承ください。
※ 着払い荷物のお受け取りは原則いたしかねます。
We accept luggage from within Japan, but not luggage sent from overseas.
After making your reservation, please send your luggage to the following address.
Address: 3-21-10, Haruyoshi, Chuo-ku, Fukuoka-shi, Fukuoka, 810-0003
Full Name of Guest (accompanied by the date of your Check-In)
Important Remarks:
- Please write your full name and the date of your Check-In on your luggage
– We only accept luggages from 2 days before the Check-In date
– We will keep your luggage until the mid-night of your check-out date
– We do not accept cash, valuables, fragile items, and items that requires temperature control
– We do not accept COD (Pay on Delivery) packages
-
ホテルから荷物を送ることはできますか?
Can I send my luggage from the hotel? -
ホテル1階のコンビニエンスストアからお送りいただけます。
You could send your luggage from the convenience store on the first floor of the hotel.
-
宿泊代金はいつ支払えばいいですか?
When should I pay for the room? -
チェックイン時に前金で頂戴しております。
On or before your check-in
-
玄関は24時間出入りできますか?
Can I go out/come back the hotel 24hours? -
門限はございません。
Yes, you could.
-
ランドリーサービスはありますか?
Laundry service available? -
料金は品物により異なりますがフロントでお預かりしております。※日曜・祝日は定休とさせていただきます。
Yes, but with surcharge. Business days, only.
-
駐車場はありますか?
Do you have car parking lot? -
当館備付けの立体駐車場がございます。台数に限りがある為、事前にお電話にてご予約を承っております。
Our hotel has a parking garage. Become a reservation by phone.
-
朝食はついていますか?
Breakfast included? -
当ホテルは素泊まりのみのご利用となっております。
Not included. There are many restaurants you could enjoy breakfast near the hotel.
-
ベビーベッドはありますか?
Do you have baby bed? -
申し訳ございませんが、ご用意がございません。
No, we don’t have baby bed. But we hope you could stay with your baby in the same bed at our hotel.
-
18歳未満の1名もしくは複数名での宿泊はできますか?
-
ご宿泊者様が 18 歳未満の方で、お一人様もしくは18歳未満同士のお客様でご宿泊される場合には、親権者様にご記入をいただいた 宿泊同意書が必要です。チェックイン時にご提出をお願い致します。